Ofte stillede spørgsmål (oss)
Vi er klar til at hjælpe, hvis du ikke finder svaret nedenfor
Her finder du svarerne på de mest almindelige spørgsmål
Ordre og forsendelse
Forsendelses tiden er mellem 3-7 dage.
Har du herefter ikke modtaget din pakke bedes du kontakte os på telefon +45 28311968
Du bør ved afsendelse af dine produkter modtage et tracking nummer til forsendelses leverandøreren (GLS, PostDanmark eller DAO)
Kig venligst i din mail ellers er du velkommen til at kontakte os.
Nej, vi gemmer ikke dine kreditkort oplysninger – disse behandles under betalingen af vores betalingsgateway og er aldrig Plejeprodukter.dk i hænde.
Alle salgsbeløb er inklusiv moms.
Vi bestræber os altid på at sende hele din bestilling i en pakke.
Der kan værer sjældne tilfælde hvor vi er nødsaget til at dele forsendelsen op.
Hvad skal jeg gøre hvis min vare er beskadiget og skal byttes ?
Returnering og ombytning
Vi tager varer retur der ikke er brudt emballage og som er fortrudt inden for 14 dage efter du har modtaget varen.
Du bedes kontakte os inden du sender varer retur – læs her venligst vores handels- og betalingsbetingelser.
Skulle det ske at du har modtaget den forkerte vare, bedes du tage kontakt til os på +45 28311968
Skulle du være så uheldig at dine varer er blevet beskadiget under transport bedes du venligst ringe til +45 28311968
Du kan få support på flere måder – et er ved at kigge under Ofte stillede spøgsmål.
Du er også velkommen til at sende en mail til:
Kontakt@plejeprodukter.dk
Eller kontakte os pr. telefon:
+45 28311968
Der er en chance for at det er muligt at ændre din ordre såfremt at du kontakter os snarest efter bestillingen er foretaget.
Dette kunne bla. være grundet forkerte oplysninger angivet om levering.
I givet fald bedes du kontakt os på +45 28311968