Handelsbetingelser


 
   

 

Nedenstående handelsbetingelser er gældende for al samhandel med Plejeprodukter.dk

 

➤ Juridiske oplysninger

www.Plejeprodukter.dk ejes og drives af:

Susanne og Jørgen Schunck
Teglværksvej 8A
4200 Slagelse

 

Tlf; 20 88 62 53

 

➤ Forsendelse og leveringsmuligheder

De samlede leveringsomkostninger fremgår tydeligt, når du bestiller varer i webshoppen.

Følgende forsendelsesmuligheder tilbydes 

  • GLS levering til privat og erhverv, samt til nærmeste pakkeboks.
    Pris for levering starter ved 60 kr. (Danmark)
     
  • GLS levering Grønland og Færøerne. Samt Europa, USA og Canada. Starter ved 250 kr.

 

Forventet leveringstid er mellem 3 - 7 hverdage, såfremt varerne er på lager.

Er vi ikke i stand til at afsende varerne inden for det angivne tidsrum, giver vi dig information herom pr. mail eller telefon.

www.Knivkunst.dk tager ansvaret for varerne, indtil modtagelsen. Vi leverer Danmark, Grønland og Færøerne. Samt Europa, USA og Canada

  

➤ Varekøb

Varekøb foregår ved følgende procedure:

  1. Den ønskede vare tilføjes til indkøbskurven.
  2. Når købet ønskes afsluttet, klikkes på linket indkøbskurven. Herfra kan man slette eller ændre antallet af bestilte varer. Marker at du godkender handelsbetingelserne, når indeværende handelsbetingelser er læst og accepteret. Vælg derefter kontakt og modtagerinformation
  3. Den ønsket leveringsmetode og betalingsmetode vælges
  4. Købet bekræftes og betaling gennemføres.
  5. Herefter modtager du en elektronisk en ordrebekræftelse pr. e-mail.

  

➤ Dine betalingsmuligheder

Alle priser er angivet i danske priser inkl. moms og andre afgifter.
Priserne gælder kun ordrer til levering i Danmark, ikke omfattende Grønland og Færøerne.

Betaling for varerne kan ske online ved brug af følgende betalingsmuligheder:

  • Alm. Dankort og eDankort
  • Visa/Dankort, Visa Electron, Visa Debit
  • Bankoverførsel
  • MobilePay
  • ViaBill delbetaling (helt uden renter og gebyrer op til 2.000 kr.)

 

Bankoverførsel

Vi afsender først varerne, når vi har registreret din betaling.
Overfør betalingen til følgende bankkonto:

  • Jyskebank
  • Registreringsnummer : 5021
  • Kontonummer : 0001287987

Husk at påføre ordrenummer på overførslen (sendt til dig pr. mail)

 

 

MobilePay

  1. Under bestilling af varerne, indtaster du dit mobiltelefonnr. i betalingsvinduet.
  2. Du godkender betalingsanmodningen, der nu vises på din telefon.
  3. Beløbet trækkes på det kreditkort, du har tilknyttet din Mobilepay konto.
  4. Du modtager nu en ordrebekræftelse pr. mail og vi pakker straks varerne til dig.

 

 

ViaBill - Rentefri delbetaling

Du kan betale med ViaBill helt op til 10.000 kr.

Betaling via ViaBill er 10 % rente og gebyrfri på beløb op til 2.000 kr. 
Læs alle detaljerne her: http://www.viabill.com/terms

 

Du får varerne inden du betaler:

  1. Du bestiller varerne som du plejer og vælger ViaBill som betalingsmetode.
  2. Du sendes nu til ViaBills side, hvor du indtaster dine personlige oplysninger og får tilsendt login til MitViaBill.
  3. Du får et hurtigt kredittjek hos ViaBill og vi sender varerne til dig.
  4. Du betaler som det passer dig, dog max. over 24 måneder.

  

➤ Fortrydelsesret/returret

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer købt i webshoppen.

Ønsker du at benytte fortrydelsesretten, skal varen returneres uåbnet og i samme stand og mængde som ved modtagelse.

Du kan returnere en vare ved at sende den angivne adresse under Juridiske oplysninger øverst i handelsbetingelserne. Vedlæg derudover en kopi af bon/kvittering.

 

  • Sådan returnerer du
    Du skal inden 14 dage fra modtagelsen, meddele os om, at du ønsker at fortryde dit køb. 
    Det er dig, som skal dokumentere rettidig meddelelse om fortrydelsen. 
    Vi opfordrer dig derfor til at sende den til os via email.

    Returvarerne skal sendes forsvarligt tilbage i original emballage. 
    Vedlæg returformularen, eller din kvittering, og sæt returlabel med forudbetalt porto på pakken.
    Varerne skal være os i hænde senest 28 dage fra den dag, hvor du modtog varerne.

  • Tilbagebetaling
    Ønsker du pengene refunderet, overføres beløbet til det anvendte kreditkort (Dankort, Visa mv.) i forbindelse med bestillingen, indenfor 14 dage fra modtagelse af varen.

  • Returneringsudgifter
    Ønsker du at returnere den købte vare, skal du selv stå for forsendelsesudgiften.

  

➤ Reklamationsret

I overensstemmelse med købelovens regler ydes du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer. Er der fejl eller mangler ved varen, skal du snarest muligt kontakte os.

Du kan dog ikke benytte dig af reklamationsretten, hvis fejlen skyldes skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug eller ringe vedligeholdelse. Ligeledes er du forpligtiget til at henvende dig til os indenfor 2 måneder fra fejlen opdages.

  • Du kan informere os om fejl og mangler via den indbyggede kontaktformular - Klik her.
  • Ved klagesager er du også velkommen til at benytte vores direkte email, som du finder i bunden af webshoppen her.
  • Det er altid muligt at benytte ODR-platformen, hvis du ønsker at klagesagen skal sendes gennem EU's online klagesystem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Vi dækker ikke dine udgifter i forbindelse med returnering af varer ved fejl køb.

  

➤ Forbehold og ansvarsfraskrivelse

Der tages forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.

 

➤ Persondatapolitik

Sikker og krypteret betaling online
Foretages der betaling med kreditkort på webshoppen, sker betalingen på en sikker forbindelse, der garanterer, at dine betalingsoplysninger ikke er tilgængelige for uvedkommende. Når betalingen foretages online, sker det gennem en sikker krypteret metode gennem webshopsystemet og en sikker betalingsgateway. Betalingsgatewayen fungerer som dankortterminalen, der administreres hos Quickpay, som overholder den internationale PCI DSS certificering - En certificering, der definerer en række krav til opbevaring, overførsel og håndtering af kreditkortdata. 
 

Dine personlige data
Dine kontaktoplysninger gemmes med det formål at kunne levere varen til dig. Når der indsamles personoplysninger via webshoppen, sikrer vi, at det altid sker med din fulde accept, da købet ikke kan gennemføres, medmindre handelsbetingelserne her er godkendt. Det er din sikkerhed for, at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. Din IP-adresse registreres af sikkerhedsmæssige årsager når du foretager et køb. IP-adressen og evt. personlige oplysninger oplyses til politiet, hvis der er tale om falske betalinger, svindel og bedrageri med kreditkort.
 

Sikkerhed
Oplysninger afgivet på webshoppen videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand. Alle oplysninger gemmes på højsikrede servere.
 
 

Cookies

I en webshop og enhver anden side, er der mange funktionaliteter, der ikke virker uden brug af cookies. 

Du kan derfor ikke benytte vores webshop uden at acceptere brugen af cookies.

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Plejeprodukter på mail Kontakt@plejeprodukter dk . Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

(eller indsæt url for det/de nævn, der er relevante for de varer eller ydelser, I sælger i webshoppen.)   
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 30 07 2018

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Hent fortydelsesformular (ret til og gem som PDF)